Tussenstop Asti | Een panoramisch uitzicht @Ai Ciuvin

20 juli 2017 - Castiglione Tinella, Italië

Kathedraal AstiDe Paliovlaggen uit alle wijken van Asti...

Gisterenavond laat de bevestiging gekregen van Simone Cerruti dat we vandaag welkom zijn op de wijngaardcamping Ai Ciuvin. Morgenavond gaat hij samen met zijn moeder voor ons koken. Een zesgangendiner waarbij vijf wijnboeren uit de omgeving zorgen voor de wijnen die bij het menu passen. Wij zullen natuurlijk smakelijk verslag doen in woord en beeld!

De glooiende heuvels van Pëmonte zijn bebouwd met kastelen en klokkentorens. Het was een adembenemende reis naar Asti, waar we na de lunch door het stadje hebben geslenterd. De foto's zijn beelden van de Cattedrale di Asti Santa Maria Assunta en de Collegiata di San Secondo. Heerlijk om weer eens foto's voor mezelf te maken!

Inmiddels hebben we hier ons kamp opgeslagen; op deze berg staat ons 'kasteel' voor een paar dagen. Met een panoramisch uitzicht over de wijngaarden....

Adembenemend uitzicht vanaf de camping...